Sunday, August 17, 2008

Hola amigos!

Äntligen är Premier League igång igen, så jag har väntat. Årets positiva överraskning blir nog West Ham och den negativa Manchester C. Vinner tror jag nog, tyvärr att Chelsea gör.

Kan vi inte skicka Sten Tolgfors till Georgien så att han kan spana lite? Har Tolgfors ett dubbelnamn egentligen som han skäms för? Sten-Dum.

Nästa helg är det äntligen festival i Emmaboda. Punkfestival. 1976 såg jag min första punkkonsert i England, så gammal är jag men gillar fortfarande musiken trots att lite av grundidén har försvunnit. Ser mest fram emot Texas Terri.

Veckans artister är La Puma, Paul Collins och Johan Johansson.

Alla som gillar lite röjigare hårdrock/metal ska boka debutplattan med Göteborgska Sister Sin.

I morgon börjar jag mitt nya jobb i metropolen Tingsryd. Det ska bli kul men jag kommer att sakna arbetskamraterna i Kalmar.

Sten Tolgfors kan höra av sig om han behöver hjälp med biljetten, lovar att det går att ordna.

Ara Abrahamian: klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp. Stand up for justice Ara.

Väderrapport för Emmaboda idag söndag. REGN

No comments: