Friday, October 02, 2009

Lördag

Börjar redan längta till våren..

Jobbar hela söndagen och sen ledig till torsdag.

Nästa helg är helt ledig med inget inbokat??

Brage borta mot Gröndal i helgen och jag beställer 3 friska poäng.

Neej jag gillar inte U2, alldeles för pretantiöst för mig.

John Fogerty är däremot i min stil, lyssna på senaste Blue Ridge Rangers rides again där till och med Bruce får lira med en av de stora pojkarna.

0-5 mot Almtuna? Nu får ni fan skämmas Leksand. Alla som spelade tycker jag ska gå och skänka 1000 kr var till något behjärtansvärt som straff för att ha maskat på jobbet.

Tacos på middagsbordet ikväll.

Dame Arrow, Persos Seaman och Hanoi spikas på V75:an idag.
Scully Gully vinner troligen också men Target Player från spets kan överraska.

Trevlig helg alla därute

No comments: