Wednesday, January 13, 2010

Egons Allehanda

* Temperaturen är nere på en anständig nivå igen.

* Psykiatrireformen som (S) genomförde i mitten av -90 talet är det största politiska misstaget jag varit med om. Det var då jag gick ur partiet.

* Siktar på att dra in minst en miljon på travet i år. Lyckas jag?

* Maharajah vinner olympiatravet före Triton Sund.

* Spanien vinner VM i fotboll.

* Leksand och Södertälje spelar i elitserien nästa år.

* Jag får skitmycket röster i valet i höst.

* Vi lyckas få ihop en festival på Tingsryds travet.

* KD åker ur riksdagen och SD missar detsamma.

* Brage slutar på en överraskande 6:e plats i superettan och Dalkurd vinner division 1 norra.

* Ida Redig slår igenom under året och nomineras till 4 grammisar.

* Regeringen tar tag i sjukförsäkringsfrågan och ger nya och klarare direktiv till försäkringskassan.

* The Bones gör succe på Peace and Love festivalen tillsammans med The Boys och Backstreet Girls.

* Jag pensionerar mig vid 49 års ålder och drar mig tillbaka till ett litet hus i ett varmt land och njuter av livet.

No comments: