Sunday, January 02, 2011

2011

Nytt år som troligen kommer att innebära en del förändringar i mitt liv. Ett nytt jobb ligger nära till hands.
Är också med i kommunstyrelsen från och med årsskiftet och 4 år framöver.
Politiken får 4 år och sen ligger det nära till hands att ta adjö av den karriären. Som det ser ut nu så blir det inget mer efter 2013. Vi får se om det ändras under resan. En del bitar måste i så fall komma på plats.
Fyller 50 i sommar och funderar först och främst på om jag ska ha en fest eller inte? i nästa steg är frågan i så fall var?
Peace & Love festivalen blir det till sommaren och förhoppningsvis minst en festival till. Sweden Rock är för dyr och för få band jag verkligen vill se.
Ska också försöka ta mig på lite mer trav än vad det blev förra året.
Ska också följa superettan i fotboll lite bättre i år, främst med att besöka några arenor som ligger bra till. Allsvenskan skiter vi i som vanligt. En fribiljett till hönshuset i Kalmar är enda chansen att jag sätter min fot där. För dyra biljetter helt enkelt.
Minst en utlandsresa måste det också bli och då ska det vara London och kolla lite fotboll.
Ska tycka lite mer om fram och dåtid de närmaste dagarna.
Stay tuned..

No comments: