Thursday, August 10, 2006

Rasslefestival

Nu är det åter dags för festivalen här i Emmaboda. 45 år ung hänger jag fortfarande med, inte lika intensivt som de flesta men mycket musik blir det.
Idag ser jag främst fram emot Hets, The Magic Numbers och C. Aarmé. Det finns också läge för överraskningar.
Vill återigen passa på att önska Pierre och Birgitta lycka till inför en intensiv höst i giftermåls och valtider. Det är tur att bröllopet kan ge Birgitta leéndet tillbaka efter valet.

46 minuter innan avspark på festivalen.

Jag tror Lars Leijonborg skulle bli en bättre statsminister än Reinfeldt. Jag vet däremot att jag skulle bli ett bättre kommunalråd än A-M Fagerström.

Håll tummarna nu....inget regn.

Musiktips..........The Magic Numbers

1 comment:

Pierre Edström said...

Hej Mats och stort tack för hälsningen. Ja vi får väl se vem av oss som har det största leendet på kvällen den 17 september.