Sunday, September 14, 2008

Feberhelvete å annat trams

Det var en efterhängsen feber som inte vill ge med sig.

Malmö FF och Manchester U åkte på pisk igår, hjular av glädje. Lite orolig är jag att Chelsea ser så starka ut.
Go Gunners Go

Heja Brage. 3-2 mot Ersboda borta.

Idag kan väderstreckslaget från Växjö göra söderettan till en oliiidligt spännande historia.

Jag känner mig mer hemma i Tingsryd på 3 veckor än vad jag på 8 år i Emmaboda?????

Mord i Sinnet börjar ikväll. Hoppar och skuttar av förnöjelse.

Och jag tänker inte åka till Nybro för att se hockey i år heller, vill inte riskera att bli utan sittplats (mitt knä pallar inte att stå en hel match) då de bara säljer sittplats på plats i Nybro (rena 60-talet). Vikings åker ur den här säsongen.

Malmö FF hahahahahahahahahaha. Som jag sagt förut, byt ut Borg och Madsen.

Melissa Horns låt "En Famn För Dig" är dagens låt.

No comments: