Wednesday, December 17, 2008

Mellanlandningstorsdag...

Idag mellanlandar jag hemma i Lindås denna plats av gud glömd. Efter två Göteborgsresor och en flirt med civilisationen så ska dagen ägnas åt en tur till skatteparadiset Kalmar, ni vet staden med en kapitalistisk vänsterpartist.

Viss julshopping står på programmet. Innan dess hinner jag sitta här och tramsa samtidigt som jag lyssnar lite på mina spotifylistor.

Kvällens höjdpunkt blir finalen av Hell's Kitchen. Kul.

Imorgon stiger vi upp innan solen för en tur till Växjö, ni vet staden utan gångbart fotbollslag som dessutom är döpt efter et väderstreck. Väl i Växjö är det dags för direktsänd radio till skillnad från inspelad tv som skedde i Göteborg. Jag föredrar direktsändning framför 6 timmars inspelning med otaliga omtagningar i en svinvarm studio.

Stormästarfinalen i radio Kronoberg är det som ska avgöras. Ni kan höra den mellan 8-10 på 101,8 mhz.

"No Hay Nads Mas" med Javiera spelas just nu.

5/1 klockan 20.00 i TV 4 kan ni dessutom se resultatet av undertecknads Göteborgsäventyr. Vill passa på att tacka mina medtävlare för en trevlig dag, kul hade vi i alla fall.

Avslutningen av veckan blir att jobba hela helgen innan jag för ledigt till juldagens eftermiddag.

Nu ska jag hänge mig åt spotify och musiken en stund innan avfärd till den avsides hålan Kalmar.

Le åt åtminstone en okänd person idag!!!!

No comments: