Wednesday, May 12, 2010

Egons Allehanda


* En av mina bästa vänner har varit i utlandet och gigat, gissa var?
* Nu vill jag ha semester och så vill Maria, så vi har bildat klubb.
* Brage är för jäkla härliga.
* Tror inte att höghastighetståg är något för Sverige, det är bara ett par sträckor som är aktuella och de sträckorna har inte speciellt lång restid. Då är det bättre att rusta upp de delar där underhållet är eftersatt och trafiken gles. Att höghastighetstågen aldrig är testade under Svenska förhållanden utan bara i Frankrike är illavarslande.
* Är förbaskat trött på valet 2010 och det är 4 månader kvar. Låt mig orka.
* Bäst just nu är Los Lobos och deras 5 första album som snurrar i spelaren. (Våga vägra mp3).
* Går ganska hyfsat i Nicket fotbollstips också. Håller Ljungskile i handen.
* 29/5 lirar Sveriges vassaste rockabillyband i Emmaboda.
* Peace & Love ser ut att bli riktigt bra i år igen, krockar befaras. Knäpper mina händer och ber om förståelse.
* Hultsfredsfestivalen verkar bli lite öken i år. Sista året?
* Såg och hörde H.E.A.T. på tv idag, lät jäkligt beige. Tacka vet jag Sister Sin det är redig hårdrock det.
* Sluta regna nu för i hela jävla helvetet.

1 comment:

Niclas said...

Hej Mats!
Imperial State Electric kanske kan vara något på "Peace..."-festivalen :-)

http://www.luger.se/imperial-state-electric/peace-love-borlange/2010-07-03