Sunday, June 06, 2010

Mixture..

Lisa Syrén tyckte att vm i grötkokning var lika intressant som vm i fotboll, kan inte helt hålla med.

Lisa berättade också att hon hört Kronprinsessan Victoria berätta att hon försökt tricket med att kyssa en groda för att den ska förvandlas till en prins. Det fungerade inte för Victoria. Jag tycker i alla fall att det är starkt av henne att behålla grodan i alla fall och gifta sig med honom.

Guldfågeln Arena i Kalmar. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA1! Money talks.

Har fortfarande inte bestämt mig för vem jag tror vinner fotbolls vm. Vem som vinner grötkoknings vm har jag heller inte någon bra koll på. Det är i alla fall havregrynsgröt som är ämnet.

Det kanske vore kul att vara med i nåt vm varje år. Det gäller bara att hitta de riktigt udda varianterna så att segerchansen finns.

Danmark Danmark Danmark. Att förbjuda vissa hundraser löser inga problem. Inte nog med att det finns tossiga folkpartister i Östergötland som vill det samma, nu ska hela Danmark konstra.

Häv blockaden mot Gaza nu.

Två veckor kvar till semestern.

Tre veckor kvar till Peace & Love och strax därefter ska jag gaddas.

No comments: