Thursday, November 01, 2007

En massa blaj

Klantigt Reinfeldt, riktigt klantigt skött det här Schenström ärendet.

KD i Emmaboda kacklar ur sig samma förslag om vårdnadsbidraget som en papegoja som hakat upp sig. Vi har inte utrymme för ett vårdnadsbidrag i Emmaboda just nu, speciellt inte under de formerna som gäller.

Så här ser det ut nu. S--Mats--FP. Där mittemellan finns jag. Snart måste jag bestämma åt vilket håll jag ska gå. För politik blir det har jag nu bestämt.

Solen skiner och det är 12 +. underbart. Oja kortbyxorna sitter fortfarande på.

Mando Diao har gjort en utomordentlig platta. Deras senaste alster är bara att köpa.

1 comment:

Nicke Grozdanovski said...

Kd- och sven åke svensson är ju som de är. Inget förvånande att de drar fram vårdnadsbidraget igen. Men det blir det inget så länge Emmabodas nuvarande majoritet styr kommunen. Men jag ser fram emot en ny debatt om detta i fullmäktige i vår :-)