Monday, February 19, 2007

Choklad

Choklad bättre än Alzheimermedicin. Det har jag alltid vetat.

Kungen av Stureplan "om Carolina Gynning vill ha mig lämnar jag min flickvän".
Det säger väl allt om den mentala nivå som finns runt Stureplan och bland dess besökare.

Det är dags för Fp att sparka bakut mot Moderaternas dumheter. vi ska inte bli något rövslickarparti som mp och V har varit åt sossarna i alla år. Men det är nära nu.
Är det viktigare att vara en liten del av makten än att ha sin stolthet och sin ideologi kvar??
Jag tycker inte det. Det finns väldigt många som tycker likadant. Det fick jag reda på i helgen.
Snart får jag sparken ur partiet.

Maia Hirasawa. Lägg det namnet på minnet. Alla stadsfestivaler boka henne nu. Om tre månader är hon 5 ggr så dyr. Den asiatiska skönheten i Hello Saferide är det som snart släpper sin egna debutplatta.

3 comments:

Pierre Edström said...

Ingen ger dig sparken ur partiet Mats och det är fler som tycker det gått för långt nu. Dags att vi börjar organisera oss kanske?

Mats said...

jag känner mig inte så orolig...
En strålande idé att organisera oss för att hitta tillbaka till vår väg.

Mikael.R.Nilsson said...

Hej Mats. Det är klart du inte får sparken ur fp. Då blir det inte så många kvar i kommunen. Fp får vara rädda om de få aktiva de har i vår vackra kommun. :-)

*FORZA BAJEN*