Sunday, February 11, 2007

Grattis Anja..

Helt otroligt...
Elfsborg tvingas till extrakval i Champions league. Det är förståeligt då Sverige faktiskt är en blåbärsnation i Europa nuförtiden.
Melodifestivalen. The Ark var bra men inte så bra?? Min synpunkt är att de lät som ett billigt Abba plagiat. Det trots att jag gillar the Ark. Marie Lindbergh hade en stark låt som tyvärr inte är någon schlager, annar var det Cosmo4 som överraskade mig.
Jag tror inte Folkpartiets stora fall beror så mycket på dataintrånget som folk påstår. Det är mer en tappad identitet. Förändringar behövs och en återgång till vad som fick mig att engagera mig. Vi kan börja med en ny partiledare.
Nu är spavistelse bokad. Ska bli ljuvligt.
Biljetten bokad till Peace & Love festivalen som ser ut att bli den starkaste festivalen någonsin på Svensk mark. Det är snart dags för Dolly Parton i Globen också. Sen olympiatravet i Göteborg. 2007 får bli ett år i musikens och travets anda.
Förhoppningsvis dimper samlongsplattan med Marshall crenshaw ner i lådan idag. Ryser av välbehag av att få hans poppärlor på cd. Visste ni att han är mannen bakom Bette Midlers hit "Favourite waste of time"?
Dagen ska ägnas åt att skicka några jobbansökningar. Och lyssna på musik. Å tvätta. Tre sysselsättningar som går att kombinera.
Lycka till i kvalet till allsvenskan Borlänge.

No comments: