Sunday, May 20, 2007

Positiv

Nu ska vi vara lite positiva efter allt gnäll.

Positiva saker.

Jonas Oremo allsvenskans hetaste anfallare just nu. Jonas, du kunde väl sparat på målen till matchen efter Bajen.

Elitloppet. Jag är redan upphetsad inför helgens travtävlingar. Om Jocose kämpar om segern på söndag är det slut med Egon. Då pallar jag inte trycket.

Alla som tar debatten emot Sverige Demokraterna.

Sommar och sol med god mat, dryck och trevlig samvaro med vänner och bekanta.

Peace & Love Festivalen som ser ut att bli den bästa festivalen någonsin i sveriges historia nu när Hultsfred håller på att balla ur.

Punkfestival i Emmaboda, det är stort.

Jobb. En massa jobb ser det ut att bli i sommar trots att AMS försöker göra allt för att jag ska slösa tid på att söka sådant jag inte kan få i alla fall. 6 veckor med dubbla jobb verkar vara ett faktum, men det går under en begränsad period och plånboken jublar lite i alla fall.

Rabarberbullar. Alltid rabarberbullar. De ska bakas så fort ugnen är fixad. Jag lovar att bjuda Nicke på en eller två, don´t worry mate.

Frukost. Nu är det dags för frukost.

Alla därute. Ett leènde kostar så lite. Glöm inte att bry er om era medmänniskor.

1 comment:

Nicke Grozdanovski said...

Det ser jag fram emot dessa rabarberbullar :-) det sista ska jag praktisera nu när jag ska ut och handla på konsum och le mot alla som kommer nära.. *Akta er nu alla Emmabodabor, för nu är jag på G* :-)